Pages

Dec 6, 2014

Lying, Cheating Heart Cover Reveal

Here it is! Regina Wamba out did herself with the LYING, CHEATING HEART cover.



Synopsis:
No More Lies!
Cassie Vera thought the biggest threat to her life disappeared the night her boyfriend, A.J. Vasillios, used his one-time-use power and saved her from certain death.
She was wrong.
The mythological hit list she was on is nothing compared to her freshman year at the University of Las Vegas. Rooming with Vegas’s future female royalty has pushed her estrogen tolerance to its limit. Worse, Cassie must take place in a time-honored tradition that tests her faith, while her boyfriend’s new job threatens to shatter her heart.
When age-old traditions change  …
  Cassie’s school year is interrupted when the future queens are ordered to represent their houses in an annual high-stakes competition. While at her ancestral home in Malaga, Spain, Cassie discovers the Greek gods have gifted her with new abilities. Cassie takes matters of righting an eighteen-year-old wrong into her hands. However, actions have consequences, and Cassie’s may very well end up costing her and the House of Hearts everything.
With her family’s future at stake and the love of her life choosing sides, Cassie must cheat death one more time.
When duty requires you to do the unthinkable, where will your loyalties lie?
Only a Cheating Heart Knows.
Buy Links:

5 comments:

  1. Can't wait to see what happens next....the twists and turns of this plot have me guessing ... what fun to anticipate....

    ReplyDelete
  2. Tko god danas čita ovo svjedočanstvo, trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je to nemoguće. Moje ime je Božo Šime i ja sam iz Zagreba, ali se sa suprugom selim u SAD. Sretno sam oženjen s dvoje djece i lijepom ženom. Nešto strašno se dogodilo mojoj obitelji, kada sam izgubio posao i moja žena je napustila moju kuću jer nisam mogla dobro voditi brigu o sebi i potrebama obitelji. od nje i moje djece u tom određenom trenutku. Uspjela sam devet godina, bez žene koja bi me podržavala da se dobro brinem o djeci. pokušavam poslati test poruku svojoj supruzi, ali ona me blokira od razgovora s njom i pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i članovima njezine obitelji, ali još uvijek znam da mi netko može pomoći, a ja sam kasnije podnio prijavu tako mnogo tvrtki, ali ipak su to učinili ne zovi me, dok ne dođe vjerni dan koji nikada neću zaboraviti u svom životu. Kad sam sreo jednog starog prijatelja kojeg sam objasnio svim svojim poteškoćama i rekao mi o velikom čovjeku koji mu pomaže da dobije dobar posao u coca cola tvrtka, a on mi je rekao da je njegova čarolija, ali ja sam osoba koja nikada ne vjeruje u čarolija čarolija, ali sam odlučio da ga pokušati i Drigbinovia me uputio i pokazao mi što učiniti u ovih sedam dana ručak čaroliju. Pratim sve upute i radim ono što me je zamolio da učinim dobro. Drigbinovia se pobrinuo da je sve prošlo dobro i moja supruga bi me opet vidjela nakon što je Drigbonovia izvrstan posao. Moja me žena nazvala s nepoznatim brojem i ispričala se i rekla mi da joj stvarno nedostajem ja i naša djeca i moja žena se vraćaju kući. I nakon dva dana Tvrtka koju sam poslala u svoje pismo za priznanje, sada sam menadžer tvrtka u SAD-u. Savjetujem vam ako imate bilo kakvih problema pošaljite poruku na ovu e-poštu: doctorigbinovia93@gmail.com ili WhatsApp on na +2348144480786 i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmi stvari zdravo za gotovo i to će ti biti oduzeto. Želim vam najbolje.

    ReplyDelete

  3. Famous Celebrity Jacket Available, Get Movie, Game Leather Jacket in Discounted Price at topcelebsjackets.com Online Jacket Shop. topcelebsjackets

    ReplyDelete
  4. There is no universal rule of thumb to reference while trying to determine when to replace your flooring. This depends on the type of flooring you need to be replaced, the quality of the materials which were used, the quality of the installation process, how you treated the flooring, and so on.

    ReplyDelete
  5. In the eyes of ramma foundation, Quality and customer satisfaction is on highest priority. If you think that home require foundation repair, weeping tile repair or even seasonal rooftop snow removal, gutter cleaning, congratulations, you have arrived at the right place.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...